Dat onze Equal Pay Day filmpjes al meermaals wereldwijde hits werden, hoeven we niet meer te vertellen. Zo bereikten onze bonkende bomma’s uit 2011 bijna 2 miljoen You Tube-kijkers, 5000 tweets en meer dan 200.000 facebook-shares.

Met ons laatste filmpje ‘Shitty jobs’ behaalden we niet alleen de short list op het internationale festival van de creativiteit in Cannes maar wonnen we een bronzen Lion in de categorie film craft! Dit is een wereldwijde erkenning voor de originaliteit, het vakmanschap en de creativiteit waarmee de film gemaakt is. Gefeliciteerd aan ons communicatiebureau mortierbrigade, sedert onze eerste Equal Pay Day in 2005 huisleverancier van de EPD-films en het productiehuis Czar. We zijn trots bij zij-kant op deze belangrijke prijs op het Cannes festival, waar honderden producties wereldwijd meedingen naar een award. Waarin een klein land groot kan zijn. Het sterkt ons bij zij-kant om equal pay day en de loonkloof op de kaart te blijven zetten.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.