Equal Pay Day wint twee keer zilver op CCB Awards

Vrijdagavond 7 juni in Knokke werden op het Gala van de Creative Club of Belgium de CCB-Awards uitgereikt, de belangrijkste prijzen voor creatieve reclame in België. Het Equal Pay Dayfilmpje uit 2012 van zij-kant en mortierbrigade was genomineerd in drie categorieën: Film/Public Awareness Messages, Visual (commercials) en Copywriting UK. Het spraakmakend filmpje sleepte twee keer zilver voor film en film direction in de wacht.

De Equal Pay Day-campagne van vorig jaar focuste op jongeren en het verband tussen studiekeuze, loopbaan en loon onder het controversiële motto: VERKLEIN DE LOONKLOOF. WORD PORNO-ACTRICE. Om jongeren bewust te maken van het verband tussen hun studiekeuze en hun latere loon en loopbaan, en om meisjes te stimuleren hun toekomst zélf vorm te geven, vertelt Sasha Grey, voormalig Amerikaans pornoactrice, op de muziek van Tim Vanhamel over de keuzes die zij als jonge vrouw heeft gemaakt.

Het Equal Pay Dayfilmpje is een heuse internethit en werd ondertussen al 854.111 keer bekeken.

 

 

Geplaatst in Nieuws en getagd met , , , .

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.