Onze Equal Pay Day-clip uit 2011 is twee keer genomineerd voor de CCB Awards, de belangrijkste prijzen voor creatieve reclame in België. Onze enthousiaste bomma’s haalden er de shortlist in de categorieën ‘Film – Public Awareness Messages’ en ‘Cyber – Viral Advertising’.

De spot werd in opdracht van zij-kant door het bureau Mortierbrigade uitgewerkt. In de clip, een remake van de wereldberoemde ‘Satisfaction’-clip van Benny Benassi, zie je vier dappere 65-plussers die als flinke bonkende bomma’s zware jobs verrichten. De clip wou zo de te lage vrouwenpensioenen aanklagen in het kader van de Equal Pay Day-campagne van 2011, onder het motto ‘Minder verdienen is langer werken’.

Op vrijdag 8 juni ontdekken we tijdens het CCB Gala of Equal Pay Day een award mag bijplaatsen in de prijzenkast. Wij zijn alvast benieuwd!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.