zij-kant en communicatiebureau Mortierbrigade kiezen resoluut voor spraakmakende campagnes om de aandacht op de ongelijkheid tussen vrouwen en mannen te vestigen. Onze Equal Pay Daycampagnes vallen niet alleen bij het grote publiek, maar ook bij experts uit de communicatiesector in de smaak. Na de nominatie voor de Gouden Welp 2012, behaalde ons Equal Pay Dayfilmpje met Sasha Grey onlangs een bronzen Eurobest Award in de categorie ‘Public Awareness Messages’. De Eurobest Awards 2012 verzamelden van 28 tot 30 november in Lissabon het beste uit de Europese communicatie-industrie. We zijn dan ook in de wolken met deze prijs.

Ondertussen blijven de Equal Pay Dayfilmpjes voor 2012 en 2011 scoren op Youtube. Het filmpje met Sasha Grey werd al 802.926 keer bekeken. De bonkende bomma’s haalden zelfs 2.123.221 hits sinds 2011. Kan jij er ook niet genoeg van krijgen? Bezoek dan de Equal Pay Daywebsite of bekijk de filmpjes op Youtube.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.