Dat onze Equal Pay Day-clip een wereldwijde hit is, hoeven we niet meer te vertellen. Meer dan 1,4 miljoen YouTube-kijkers, 5.000 tweets, 200.000 Facebook-shares en 5.000 blog-vermeldingen… Onze eigenwijze campagne met de bonkende bomma’s bleek de perfecte manier om jongeren erop te wijzen dat hun loopbaan en loon bepalend zijn voor hun latere pensioen en zo het loonkloofdebat aan te wakkeren. Het succes van onze campagne ontging ook de marketingprofessionals niet. Dat leverde ons de afgelopen week op het reclamefestival van Cannes drie nominaties op: een in de categorie ‘Media Lions’ en twee voor de ‘Direct Lions’. Een schitterend resultaat voor Equal Pay Day 2011, en meteen een stimulans om Equal Pay Day 2012 nóg beter te maken. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.